FANDOM

Tato stránka je (nekompletní) seznam slovíček a terminologie v polandballovém vesmíru a komiksech.

Anšlus Editovat

Anšlus (anglicky Anschluss) je používán Německoballem a Reichtanglem, když si berou hlínu jiných států. Byl dočasně zakázán na polandballovém Redditu, ale stále se čas od času objevuje na Faceblocku.

Börk Editovat

Börk je slovo, které vzniklo v  jednom dílu animáku "The Muppets Show", který se jmenoval "The Swedish chef"(švédský kuchař). Nemá žádný specifický význam, protože mělo znít Švédsky. Vyjadřuje zvuk daného polandballu (jako mé mé ukozy a bé bé u ovce). Nejčastěji je používán skandinávskými a germánskými státy (börk börk, wörk wörk atd.) a Brazílieballem. Je vždy používán alespoň dvakrát za sebou, avšak v následujících seznamech bude vždy uveden jen jednou.

Kniha börkůEditovat

HlínaEditovat

Znamená to "území". Toto slovo pravděpodobně vzniklo špatným překladem slova "území" ze srbštiny do angličtiny.

SmazatEditovat

Znamená to "zabít" nebo "odstranit" Používá se s případech jako "smažte____", například "smažte kebab!"

"Rozbitá" angličtina"Editovat

"Rozbitá" angličtina neboli angričtina je jazyk, kterým většina countryballů mluví. Čeština zatím "rozbitou" variantu nemá, takže v následujícím seznamu budou jen anglická slova.

YuoEditovat

Angrický pravopis slova "You".

StronkEditovat

Angrický pravopis slova "Strong".

GibEditovat

Německý infinitiv slova dát. Nejběžnější fráze jsou např. gib clay nebo gib sea. Gib sea je nejčastěji používáno státy, které nemají moře.

HueEditovat

Typický smích Brazílieballu a dalších portugalsky mluvících států.

OfEditovat

Symbol "rozbité" angličtiny. Většinou se dává na náhodná másta ve větě.

PloxEditovat

Znamená to "prosím".

Pay de(n)btsEditovat

Tato věta je nejčastěji používána Německoballem když chce po Řeckoballu peníze

MakeEditovat

Někdy se sloveso make dává před jiná slovesa.