FANDOM

Angolaball je countryball nacházející se v jihozápadní Africe. Angolaball taky mluví plynně portugalsky, protože Portugalskoball byl jeho adoptivním otcem. Býval částečně komunistický, ale dnes už není tak relevantní.

HistorieEditovat

Angolaball je potomek 8ballu a Bantuballu, stejně jako mnoho dalších afrických countryballů. Jeho otec byl Konžské královstvíball. Angolaball se narodil v roce 1575 a potom adoptován Portugalským královstvím, který čistou náhodou byl zrovna jeho sousedem. Vyrostl s dalšími svými adoptivními sourozenci, například s Mosambikballem, Východní Timorballem a Brazílieballem.

V roce 1884 mu jeho adoptivní otec dal o trochu víc hlíny, opírajíc se o Berlínskou konferenci. Angolaball proti svému adoptivnímu otci o pár desetiletí později párkrát povstal, a nakonec (v roce 1975) získal nezávislost. Potom do roku 2002 měl pár záchvatů rozdvojené osobnosti. Díky svému portugalskému rodokmenu může dělat Hue, stejně jako jeho sourozenec Brazílieball. Také není moc relevantní.

V roce 2002 také na svém území našel ropu a úplně se z toho zbláznil. Ropný průmysl tvoří skoro celou jeho ekonomii.

V roce 2013 oficiálně zakázal islám a zavřel všechny mešity v Angole. On dokáže smazat ISlám!

VztahyEditovat

PřáteléEditovat

  • Portugalskoball-Adoptivní otec. Byl jsi OK, aspoň myslím.
  • Brazílieball-Adoptivní bratr a další HUE.
  • Mosambikball-Africký bratr. Taky může dělat hue.
  • Východní Timorball-Asijský hue bratr.
  • Macauball-Čínský hue bratr. Je bohatý.
  • Kapverdyball-Atlantský bratr. Moc spolu nemluvíme. Myslí si, že jsem pořád komoušem.
  • Madeiraball-Malý bráška. Pořád žije s naším otcem.
  • Azoryball-Malý bráška. Pořád žije s naším otcem.
  • USAball-Dodavatel zbraní při jednom z mých záchvatů rozdvojené osobnosti.
  • Čínaball-Dodavatel zbraní při jednom z mých záchvatů rozdvojené osobnosti. Momentálně jeden z mých obchodních partnerů.
  • SSSRball-Dodavatel zbraní.
  • Kubaball-Podporoval mě při jednom z mých záchvatů rozdvojené osobnosti.